niedziela, 13 lipca 2014

Misiowy koszyk

Dobry wieczór kochani:)

Chciałam Wam zaprezentować koszyk inspirowany koszykiem Magdy Komar blog, który jak wczoraj wspomniałam był przeznaczony dla Michasia:( Kochane mam prośbę, jeśli wiecie coś o takiej podobnej akcji na facebooku gdzie są zdjęcia prac a pod spodem licytacja dajcie mi namiary. Mojej córci podobał się strasznie, nawet skomentowała, że jest "wspaniały" ale niestety był przeznaczony na cele charytatywne i niech tak zostanie. A moja Oliwka doczeka się własnego.
Koszyk jest cały różowy taki łososiowaty jakby. Niestety nie jestem fotografem i zdjęcia nie oddają całej kolorystyki koszyka. Misiu natomiast to typowy jasny róż. A na jednej łapce ma napis "girl":)
Oto zdjęcia:



 I z moją Córunią:)

Aaaa i bym zapomniała:) Zgłaszam tą prace na cykliczne kolorki u Danutki :)

 A dlaczego lubię różowy? Bo kojarzy mi się z dzieciństwem, taką beztroską. Z pnącymi różami w moim ogródku:) Jak wiadomo co za dużo to nie zdrowo. Osobiście posiadam kilka ciuchów z tego koloru ale nie jestem zwolenniczką ubierania się od stóp do głów w tym kolorze.

Buziaki:*:*

36 komentarzy:

  1. Asiu koszyczek jet cudowny . Zawsze mi się takie podobały U magdy , i ja swój też na 100% zrobię kiedyś...... No cóż nie doczekał sie , aczkolwiek z tego co wiem to licytacja nadal trwa, z tym , że cel nieco inny , pomoc chyba bedzie przeznaczona dla rodziny Michałka, który miał rodzeństwo a koszty jedgo lezenia były ogromne. Myślę , że najlepiej będzie jak napiszesz do organizatori i zapytasz tu masz namiary https://www.facebook.com/szymon.barczewski.3
    Jeżeli zgłaszasz koszyczek do Danusi na zabawe kolorami , to w poście powinien sie znaleźć banerek i krótkie ustosunkowanie sie do koloru różowego.
    Wysłslm tez do Ciebie maila zzapytaniem o inne serwetki, i nie mam odpowiedzi, może go nie otrzymałas??
    A twoja córeczka jest przesłodka i urocza Mała Księżniczka.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za przypomnienie:) Posta już poprawiłam i zaraz napiszę do Pana Szymona:)

      Usuń
  2. Śliczny koszyczek i urocza córunia :D
    Misiowate koszyki są przesłodkie ale mi chyba byłoby strasznie szkoda pociąć pluszaka by zrobic koszyczek. Ja po prostu KOCHAM wszystkie pluszaki i nie mogłabym zrobić im "krzywdy" ;)
    Choć nie ukrywam że taki koszyczek chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim witam Cię na moim blogu:) Masz racje ja też kocham pluszaki i ciężko było mi go pociąć. Ale niestety na półkach miejsca coraz mniej, książki córci robią swoje:) Ale wiedziałam, że robię to dla kogoś, że mam cel i to mi pomogło. Teraz wiem, że z chęcią zrobię kolejny taki koszyk, bo naprawdę na żywo wygląda super:)

      Usuń
  3. Witaj Joasiu ,przybyłam zobaczyć Twój kolaż i pracę w różowych kolorkach,Muszę Ci powiedzieć,że koszyczek jest przesłodki a wszystko za sprawą tego misia .Kolor rózowy nie jest łatwym kolorem do uchwycenia,,ale fiolety są jeszcze gorsze.
    Widzę ,że moja kochana Anulka stoi na straży i pilnuje porządku w mojej zabawie,cóż muszę jej koniecznie podziękować .
    Jestem dziś padnięta więc nie rozpisuję się ,ale dziękuję że bawisz się z nami i od dziś jesteś jedną z Artystek-kolorystek:))
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ten koszyk jest po prostu cudowny i bardzo pomyslowy . DO tego w tym rozowym kolorze jednym z moich ulubionych. Wyglada przepieknie ! Na prawde swietna praca !:**

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajuśku, ależ on fajny, pierwsze widze taki koszyczek i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koszyczek i miś wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego koszyczka jeszcze nie widziałam, superowy, taki wesoły, nie sposób się nie uśmiechnąć :)
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam na różowe oględziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy koszyczek :) W pierwszej chwili myślałam, że misiu siedzi w środku - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na małe skarby małej królewny ...bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. no, takiego misia jeszcze nie widziała, Super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. koszyk super , pierwszy raz widze taki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeuroczy misiowy koszyczek! Wcale się nie dziwię że Twoja królewna zachwycona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny . Ha, ha, ha. Jak go zobaczyłam to pomyślałam że Magda K ma niezłą konkurencję. Praca po prostu mistrzowska. Tak więc co tu dziwić się córci doceniła arcydzieło. Każda młoda dama chętnie chciała by taki na swoje skarby.

    OdpowiedzUsuń
  14. No coś pięknego. Ale on musi cudownie wyglądać stojąc gdzieś na półce:-D pluszakami się dzieci i tak za długo nie bawią a tutaj takie praktyczne wykorzystanie. Podoba mi się bardzo:-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł! śliczny!
    Jeśli chodzi o licytacje m.inn rękodzieła, na rzecz chorego dziecka to jest też dla Julki:
    https://www.facebook.com/events/1408317332768214/1442525342680746/?notif_t=plan_mall_activity
    Jeśli o taką informację chodziło :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńko, takiego koszyczka jeszcze nie widziałam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy koszyczek, bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie http://pracownianati.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszyczek jest śliczny,ja właśnie szukam inspiracji do ozdobienia mojego,ten pomysł bardzo mi się podoba :) Córeczka to śliczna młoda dama ♥ pozdrawiam,Ania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten koszyczek. Podobnie jak Księżniczka, która go trzyma. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nieustajaco podziwiam te nieszczęsne zmaltretowane misie ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny koszyczek! Pomysłowe, choć trochę szkoda mi misia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysłowy koszyczek, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No jeszcze tak pomysłowego koszyczka to nie widziałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale superaśny te koszyk, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszyk wykonany rewelacyjnie. Długo przyglądałam się, zanim nie skojarzyłam, co się stało z misiem ;) . Jest jeszcze gorszy kolor do fotografowania w sztucznym oświetleniu - czarny. Brrr...

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny koszyczek i słodki misiaczek :) Połączenie daje przepiękne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie to wygląda jak koszyczek jest w całości, ale jak się ściągnie wieko to jakoś mi tak szkoda misia :)

    OdpowiedzUsuń

linkwithing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...