czwartek, 23 października 2014

Robota wre:) Odlewy gipsowe z form sylikonowych do ciasta:)

Witajcie:) Na początku chciałam Wam podziękować za komentarze pod boxami:) Jesteście kochane:*:* Nocami siedzę i przeglądam Wasze blogi ale jeszcze niestety do wszystkich nie dotarłam ale dotre:P haha W dzień robie odlewy gipsowe w wieczorkami je maluje.
Pewnej nocy zastanawiałam się co by tu zrobić żebym miała więcej form na odlewy, narazie dysponuje 3 świecznikami bo reszta nie doszła jeszcze;/ I wymyśliłam, że spróbuje wlać gips do foremek sylikonowych na ciasto. Mam i do lodu takie małe i większe. A co! Najwyżej nie wyjdzie.
Rano jak wstałam chwyciłam formy i pobiegłam do garażu. Zalałam gipsem i czekam....



Po 20 minutach wyciągam i.... 
gotowe:)
 Po lewej stronie widać serduszka z foremek do lodu:)
Myszka minnie, choinka i piernikowy ludzik:) Byłam prze szczęśliwa. Gips rewelacyjnie odchodzi od foremki, odlewy są gładziutkie takie jakby z połyskiem, no świetne poprostu:) Polecam Wam jak macie jakieś niepotrzebne formy do zrobienia odlewów. Do odlewów używam gipsu budowlanego worek 15 kg kosztuje u mnie 10 zł.

Teraz z innej beczki. Zamówiłam sobie wykrojniki do maszynki i foldery do wytłaczania. O takie



Ostatnio porobiłam sobie scrapki i teraz czekam na beze do kartek aż przyjdzie i zabieram się za robote karteczek:) A co do karteczek to zapisalam się na wymiankę u Artimeno. Trzeba zrobić karteczkę świąteczną i wysłać z małą niespodzianką:)


Ostatnio moja córcia była pasowana na przedszkolaka:) 
i dumnie trzyma dyplom
 Na dziś to tyle. Lece do moich robótek:) Buziaki:*:*

15 komentarzy:

  1. dzień dobry
    dziękuję za odwiedziny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu odlewy wyszły cudne:)) Czekam na pierwsze karteczki:)) Twoja mała uczennica jest śliczna:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiula świetne odlewy i jakie gładziutkie.Ja korzystam z foremek silikonowych jak piękę babkę ,babeczki czy cisteczka i jestem mega zadowolona,bo świenie odchodzi wszystko i do tego ma fajny połysk.Jak widać i z gipsem sprawdza się rewelacyjnie.Oj teraz poszalejesz z pomysłami i gipsowymi pracami.
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Malutka :-)
    Jak pięknie pozuje do zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taką foremkę z myszką minnie :) Świetny pomysł na wykorzystanie tych foremek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w zabawie Wymiankowej Artimeno
    Pozdrawiam, Ajgacia

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od razu sie zakochalam w myszce ;-) świetny pomysł na własne figurki. Jak zawsze kreatywnie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiulka ale hurt uruchomiłas. Wyglad bardzo zachęcająco. a POMYSŁ Z SILIKONOWYMI FOREMKAMI ŚWIETNY !!
    Oliwkę juz podziwiałam na FB. Modelka pierwsza kalsa, a słodziak taki że nic tylko przytulać.
    Ta pieklasta maszyne też sobie zamówiłam na urodziny od rodzinki i juz sie nie moge doczekać.
    Chyba się powymieniami wykrojnikami w sensie gotowych elementów
    daj linka do tej bazy do kartek , ciekawa jestem jak to wygląda, ja sobie kupuje papier wizytówkowy , albo taki zdobny na zaproszenia i przycinam sama jakie mi potrzebne. '
    No i .... własnie widze , że zostałam Top Komenetetorem , no to musze chyba się starac :-) Mysle że te piernikowe ludziki z odlewu pomalowane na brązowo będą w sam raz na zabawe do Danusi
    Idę już bo zarz Mój komentarz będzie dłuższy od Twojego posta :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super miałaś pomysł na wykorzystanie silikonowych foremek. Będą robiś furorę nie tylko w kuchni, ale również w warsztacie :)
    Wykrojniki super i już się nie mogę doczekać na prace z ich wykorzystaniem.
    Córcia super :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. odlewy wyszły pięknie
    a co z gipsem nie jest za kruchy potem? i nie łapie wilgoci?
    jak to zabezpieczas przed wilgocią?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka dumna córcia,w końcu jest przedszkolaczkiem ma z czego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na wykorzystanie form :) Kiedyś na lekcję chemii musiałam przygotować to się męczyłam z plastikową formą, dawno temu to było, teraz bym skorzystała z takich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W mojej opinii warto sprawdzić formy gipsowe z www.proartis.com.pl!

    OdpowiedzUsuń

linkwithing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...