piątek, 7 listopada 2014

Zabawa creative blog tour

Witajcie:) Dziś z innej bęczki:) Jakis czas temu zostałam zaproszenie do zabawy Creative blog tour i dziś spełniam wymogi:) Niestety święta troszkę pokrzyżowały plany ale jestem.



Do zabawy zaprosiła mnie Danusia z bloga babusiowe robótki,  a oto i ona:)




Danusię poznałam niedawno w wirtualnym świecie. Co się okazało mieszkamy "rzut beretem" od siebie (jakieś 35 min). Mam nadzieję, że kiedys się spotkamy i podzielimy swoimi "robótkowymi mądrościami":)  U Danusi odrazu spodobały mi się perfekcyjnie i pomysłowo wykonane kartki haftem matematycznym. Danusia jest mistrzynią w te klocki:) Posiada też wiele talentów - poza tworzeniem różnorodnych kartek, szydełkuję, kolekcjonuje naparstki i naprawdę ma ich niezłą kolekcję oraz zajmuje się swoim cudnym ogródeczkim na działce. Jej tegorocznę zbiory godne pozazdroszczenia:) 

Zgodnie z zasadami zabawy, teraz przychodzi kolej na moje odpowiedzi na 4 pytania:
1. Nad czym obecnie pracuje?
Hmm. Oj jest kilka rzeczy. Pierwszą z nich to "coś" na Cykliczne kolorki u Danusi. Czas leci a ja dalej nie zrobiłam pracy. Więc wieczorami nad nią ślęczę:):) Ostatnio mój czas zapełniają gipsowe odlewy. Robię je z myślą o kiermaszu, z którego dochód będzie przeznaczony dla dzieci niepełnosprawnych. Kolejnymi pracami są kartki świąteczne i okolicznościowe- na ich publikację przyjdzie czas:) Nocami kiedy nie chce mi się spać plote w papierowej wikliny dzwonki i choinki. Aha i jeszcze robie aniołka tylko nie wiem jak mu włosy z perułki doczepić i tak stoi nie dokończony....no to by było chyba na tyle co aktualnie robie.

2. Czym moja praca różni się od innych?
Jedyna rzecz jaka przychodzi mi do głowy to to, że jest moja- i to chyba jedyna różnica. Nie da się zrobić dwóch takich samych prac tymbardziej, że są tworzone moimi i Waszymi rękoma a nie maszynami. Uważam, że każdy ma swój styl, gust i swoje upodobania i to chyba odróżnia nas wszystkich. 

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?
Oj i to jest pytanie? Dlaczego piszę bloga? Mogła bym wymieniać w punktach ale powiem tylko te najważniejsze rzeczy. Pisanie bloga daje mi wiele radości! Co prawda jestem z Wami dopiero od lipca 2014 roku ale już się zadomowiłam tutaj na dobre! Nie wyobrażam sobie teraz, że mogłabym skasować bloga albo przestać go prowadzić. To już jest jakaś część mnie samej, moja pasja, mój własny mały świat. Dzięki niemu pokazałam światu moje dzieła, jak spędzam wolny czas i jak jest to dla mnie ważne:) Codziennie budzę się z myślą "co tu zrobić?" i wam pokazać. Codziennie wstaje w super humorze i zaglądam co nowego się dzieje. Kolejnym powodem jesteście WY moje kochane blogerki:* Wasze ciepłe i mile słowa, Wasze piękne prace, które tworzycie z taką samą zapewne pasją jak ja, Wasza obecność, Wasze wiadomości na e-maila....to Wy tworzycie w 90% mój blog, te 10% to tylko mój mały wkład. Czym byłby blog bez Was..... 
Dziękuję Wam za to, że jesteście:*:*

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?
Proces tworzenia? haha najczęściej na stole w jadalni:) Niestety nie mam jeszcze swojej pracowni dlatego stół w jadalni jest idealny:) Co do samego tworzenia to są prace, które dokładnie planuje, robię zarys, pisze detale itd. a sa też takie, że zaczynam coś robić ale dokładnie nie wiem co:) i dopiero w praniu wychodzi co to jest. Jest jeszcze jedna grupa, do której należą prace, na które pomysł wpadł mi do głowy przedchwilą. Jestem osobom, która robi wiele rzeczy na raz, nie które prace zaczęłam ale ich nie skończyłam i czekają na swoje 5 minut. Jestem otwarta na nowe techniki, kto by pomyślał, że kiedy zakładałam bloga będę bawić się scrapbookingiem, quillingiem czy szydełkiem. To dzięki Wam mam odwagę spróbować czegoś nowego! Widząc wasze prace, wasze kursiki- to wszystko mnie inspiruje i pobudza do działania. 


Nadszedł czas na nominacje:) Kochane niestety nie udało mi się do tej zabawy zaprosić drogą meilową nikogo;( No niestety nie każdy lubi brać udział w takich zabawach dlatego

Kochana!!!!! Tak -do Ciebie mówie!!!!!!
Widzę, że nie brałaś udziału jeszcze w tej zabawie więc na co czekasz:) Prędko otwieraj dodatkową karte i smaruj nowego posta:) Czekam na Twoje uczestnictwo:) 

Danusi mojej kochanej serdecznie dziękuję za nominację:*:*Zajrzyjcie do niej na bloga a wiele czasu na nim spędzicie:)
Creative blog tour to super zabawa mająca na celu bliższe poznanie siebie.Dostalam jeszcze inne nominacje do zabawy więc idę spełniać wymogi:)

Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na nowe osóbki które dołączą do zabawy:)






7 komentarzy:

  1. oooooo jak miło ..chętnie pozwiedzam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, wspaniale, że nie odmówiłaś udziału w tej zabawie. Dzięki temu jesteśmy w stanie poznać Cię trochę bliżej, a blogowanie będzie jeszcze przyjemniejsze. Mamy podobny staż w blogowaniu, a to bardzo zbliża. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, super się czyta to co piszesz, ciekawie nam zaprezentowałaś siebie i swój udział w blogowym świecie :)
    Myślę, że nie tylko nam się należą podziękowania, ale również Tobie, bo współtworzysz z nami ten wspaniały świat blogowych przyjaźni.
    Danusi bloga znam i w pełni się z Tobą zgadzam co do Jej osoby :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie, Efka

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, dziękuję ... aż się zaczerwieniłam ... Fajnie, że możemy się bliżej poznać, choćby nawet tu, w wirtualnym świecie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udziału w zabawie tak jak napisałaś nie każdy chce się bawić, jednak ja uważam, że miło jest dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie i poznać Cie bliżej, choćby tylko wirtualnie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia,i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratuluję, ciekawie się wypowiedziałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

linkwithing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...