czwartek, 3 lipca 2014

Witajcie:)

Jestem tu nowa ale mam nadzieje, że zdobędę Wasze uznanie i będziecie odwiedzać mojego bloga. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad jego założeniem ale jakoś nie było okazji. Dziś nadszedł ten dzień:) Chce się podzielić z Wami moją twórczością, ponieważ wiem jak trudne są początki i może ta właśnie strona pomoże Wam w odnalezieniu własnej ścieżki:) Będę zamieszczać tu zdjęcia swoich prac, kursy, pomocne rady. Papierowa wiklina czy kwiaty z bibuły bądź krepiny nie staną Wam się straszna. Każdy z pewnością znajdzie tu coś dla siebie. Już jutro pierwszy kurs... zastanawiam się jaki:P Znajdę coś prostego na początek:)

Pozdrawiam Was serdecznie:)
Asiula:P

5 komentarzy:

  1. Witaj Asiu wśród nas!!! W sumie chyba tak mogę powiedzieć:) Też od niedawna tu jestem :))) Z miłą chęcią popatrzę na to co lubisz robić. A Ciebie serdecznie zapraszam do dalszych odwiedzinek u mnie:))) Będzie mi bardzo miło! Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Teraz coś Cię rozbawi:))) Na początku sama otrzymałam taką radę a teraz przekazuję ją Tobie - proszę wyłącz weryfikację obrazkową, która utrudnia pisanie komentarzy. Jakby co to służę pomocą:) Ale dasz radę sama!!! Na dodatek godzina dotycząca komentarza nie jest naszego czasu:)

      Usuń
  2. witamy w wirtualnym świecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, już Cię wciągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cie w świecie blogów, ja też od niedawna jestem na bloggerze. Mam wiele zainteresowań. Lubię blogi Twojego typu dlatego tu trafiłam. Zaobserwowałam i będę Cie odwiedzać. Życzę powodzenia i zapraszam do mnie http://passionapartoflife.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

linkwithing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...