piątek, 29 sierpnia 2014

Spódniczka tutu:)

Dobry wieczór wszystkim:) Niestety tylko wieczorami znajduję czas żeby tu zajrzeć ale dobre i choć co:) Dziś podczas drzemki mojego szkraba zrobiłam jej spódniczkę. Kiedyś kupiłam osłonę na drzwi przeciw owadom ale niestety nie wykorzystałam jej wiec przerobiłam na tutu:) W przyborniku na nici znalazłam kawałek gumki, pocięłam tiulową ochronę i wiązałam na gumce. Na koniec zawiązałam kokardki i wszyłam ozdobną koronkę. I oto moja tutu prezentuję się tak:)

Zdjęcie robione dosłownie 5 minut temu także nie jest najlepsze.A to moja mała królewna


Oczywiście rajstopy i bluzka się do niej nie nadają ale ubrałam jej żeby zobaczyć jak wygląda. I jak dla mnie całkiem nieźle. A wam jak się podoba? W przyszłości chciałabym zrobić jej sukieneczkę ale potrzebuje na górę takiej oto gumki- tylko oczywiście szerszej.(Zdjęcie z internetu)
Ale nie wiem jak się nazywa. Chciałam zapytać czy jest na przykład włóczka gumowa:) Znaczy taka rozciągliwa. Bo ten wzór można zrobić na szydełku i zrobiła bym sobie go ale nie wiem jaką włóczkę kupić:) Pomóżcie, bo wy się na tym znacie i macie doświadczenie.
Przez cały miesiąc zastanawiałam się co zrobić na cykliczne kolorki u Danusi i to jeszcze w czarnym kolorze:) I dopiero po zrobieniu tej spódniczki oświeciło mnie, że właśnie zaliczyłam wyzwanie:) A oto banerek
Osobiście uwielbiam kolor czarny! W szafie mam przewagę ubrań tego koloru ale również są tam kolory jaskrawe. haha taka mała mieszanka wybuchowa:P Odkąd pamiętam chyli ok jakiś 12 lat chciałam mieć czarny pokój. Znaczy czarne ściany i sufit:) Wiem, że może Was to przerażać ale ja zawsze o takim marzyłam. Do tego białe meble o wysokim połysku np. z Black Red White zestaw ringo i czerwony dywan i dodatki. Ale niestety mama mi nie pozwoliła potem prosiłam o czerwony taki burdelowy i też klapa. No i skończyło się na tym że jedna ściana jest fioletowa a reszte białe:D:D
Dobra kończę już bo mój serial sie zaczyna:D:D Buziaki:**

35 komentarzy:

  1. Jaka fajna spodniczka ,ale krolewna jeszcze piekniejsza :)
    Swietna praca i do tego bardzo praktyczna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. No Asiu szacun wielki w zyciu bym nie wpadłażeby z siatki na komary zrobic spódniczkę !! Jest świetna a Twoja księzniczka taka słodziutka i sympatyczna i śliczniutkie loczki ma - no do zjedzenia !!
    Pozdrówka serdeczne i duzy buziak dla księżniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i muszę dopisać do komntarza , że zeberka jest i fajnie że zdążyłaś z sierpniowym kolorkiem !!!

      Usuń
  3. Masz Joasiu u mnie ogromnego plusika za pomysł wykorzystania moskitiery.Spódniczka wyszła świetnie a mała księżniczka w niej wygląda odlotowo,ino chłopaki będą się za nią oglądać haha:)więc uważaj kochana.
    Mam nadzieję,że we wrześniu znajdziesz chwilę i też zabawisz się z nami :)
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety z taka wloczka sie nigdy nie spotkalam :( wiec pomoc nie moge , ale moze moje bardziej doswiadczone Kolezanki beda wstanie cos powiedziec. Spodniczka jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem w trakcie tworzenia tutu i właśnie takiego efektu oczekiwałam a moja robiona z tiulu ze szpulki wyszła mi bardzo prześwitująca, wiec muszę dokupić jeszcze trochę tiulu, żeby ją dokończyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rozciągliwej włóczce nigdy nie słyszałam a gumkę powinnaś dostać w pasmanterii. Ja robię na zwykłej gumce.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódniczka ! ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spódniczka i pomysłowy recykling. Pozostaje żałować, że ja mam chłopców i to duuuużych. Co do włóczki też nie słyszałam, ale może robić włóczką razem z dodatkiem takiej rozciągliwej gumko-nitki, bo taką w pasmanterii kiedyś widziałam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to zrobiłaś, a najważniejsze że księżniczka szczęśliwa!

    Co do włóczki to nigdy z takiej nie korzystałam, ale wpisałam w google "elastyczna włóczka" i znalazłam m.in. to
    http://nitkamotek.pl/pl/c/WLOCZKA-COMFORT-STRETCH/132
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka godna królewny - obie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna spódniczka, a pomysł z siatką na owady po prostu genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu, szeroką, jakby tkana gumkę, kupisz w pasmanterii. Ja co prawda widziałam tylko czarne, ale może inne kolory też są. Kiedyś z takich gumek szyłam sobie paski do falbaniastych spódnic.
    A co do zdjęć. Tutu, moskitiera, świetny pomysł i wykonanie. Ale jak zobaczyłam Twoja córunię, to wszystko przymglone zostało Jej urodą. Cudowna dziewuszka i te włoseczki aniołka :) Piękne dziecko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękną córeczę, kiecka jest boska gdyby nie moje lata to sama bym w takiej gdzieś wyskoczyła ;-), a podobną gumkę tylko czarną widziałam w pasmanterii. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z siatki na komary-pomysł genialny.Super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście przeróbki recyklingowe są najciekawsze. Świetna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. królewna w tej spódniczce wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ale kiecka !!!! Boska :-) Zaskakujesz nas swoja pomyslowościa ! A córcia to na prawdę taki mały aniołeczek :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka świetna! zresztą potwierdza to zadowolenie na twarzy Królewny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetna ta spódniczka, kurcze miałaś cudny pomysł. A powiem Ci że ten czarny pokój, z tymi dodatkami które opisałaś byłby fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne wykorzystanie siatki :-). Ależ cudnie to zrobiłaś! A córcia to prześliczny Aniołek - ależ ona musi być dumna z tej spódniczki, wszystkie koleżanki pewnie by taką chciały :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. szyłam z tiulu i darła się jak stare gacie i teraz wiem dlaczego:) gdybym uszyła z moskitiery byłaby lepsza:) cudo, a królewna wygląda słitaśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza spódniczka, idealna dla ślicznej, małej księżniczki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna, pomysłowa spódniczka i córeczka taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super spódniczka, ale modelka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna spódniczka, a i modelka iście książęca :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna spódniczka! Rewelacyjny pomysł! A modelka śliczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna i spódniczka i córcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódniczka rewelacja ! Córcia w spódnicy wygląda na niezłą artystkę, co to wybierze wszystko co chce :)
    Pozostałe podpowiedzi - nie ma gumowej włóczki, jest włóczka z gumką, albo włóczka elastyczna. A inna opcja to kup gumową nić i dołóż do wełny robiąc jakby z podwójnej nitki - myślę, że rozumiesz co chcę przekazać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do włóczki lub nici dodaję cienką gumową nić , jak wyżej napisała Bożena. Ładniutka spódniczka a królewna radosna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki cudny recykling ! Jaka piękna i modna rzecz może powstać z moskitiery :). Bardzo podobają mi sie te białe kokardki - cudnie ożywiają spódniczkę. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyszło świetnie a modelka jeszcze ładniejsza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna spódniczka :) a aniołek, który ją zalążył jeszcze śliczniejszy:)
    Z gumką niestety nie pomogę, bo się nie znam:)
    Buziole dla aniołka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. witam, wiem, że późno wskakuję w komentarz ale co do tej gumeczki, o którą pytasz.... w hipermarketach typu TESCO i sklepach SMYK mozna kupic opaski na włosy z tego materiału. z reguły w kompletach po 3szt po ok 14-20 zł . a wczoraj znalazłam sklep który sprzedaje całe topy (pokrywają cały korpus) w 3 rozmiarówkach. no i oczywiście chiński odpowiednik allegro - ALIBABA. poniżej wkleje ci link do sklepu z topami. pozdrawiam - ewa
    http://www.photo-props.pl/pl/c/Topy/18

    OdpowiedzUsuń

linkwithing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...