poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Szał zakupowy i prezentowy misz-masz:)

Witajcie:) Moje szydełkowanie przysłoniło mi oczy i nawet się Wam nie pochwaliłam co mam nowego:) Ale zanim Wam pokarze chciałam Wam podziękować z całego serca za tyle ciepłych słów, że aż się czerwienie gdy je czytam:) Jesteście naprawdę kochane! Nie wiem co bym bez Was zrobiła:*:*:*
A teraz zaczynając od początku. Gdy wróciłam z wakacji czekała na mnie przesyłka.Właśnie taka
Przeczytałam nazwę nadawcy i się ucieszyłam:) Bo to od naszej kochanej Anulki :) Ze względu na to, że wygrałam u Niej candy paczuszka zawierała:
-Cudne świeczniki. Naprawdę na żywo są prze piękne!
-Śliczną karteczkę robioną haftem matematycznym
-serwetki o które prosiłam Anie wcześniej:) i inne przyszności
A moje "Anulkowe" świeczniki prezentują się tak:
(W tle zdjęcie usg mojej córuni )
A teraz prezentów ciąg dalszy:)Moja kochana siostra przywiozła mi z Londynu wiele przydatnych rzeczy. Niestety sfotografowałam tylko kilka ponieważ aparat coś mi nawala:) 
-Farbki w butelkach. Bardzo fajnie malują:)
 -To też farbki ale metaliczne. Mają taki brokatowy jakby połysk
-Farbki akrylowe
-Palete na farby. Bardzo jak jest bo głęboka i te kubeczki są wyciągane

 - Dziurkacze (zdjęcie masakra bo aparat nawala:D:D)
- Piankowe łapki i zestaw muliny
No oczywiście prezentów było więcej ale nie będę Was zasypywać ich ilością:) 
Wczoraj byłam na zakupach i w Biedronce naciełam się na dziurkacze w atrakcyjnej cenie 9,99zł:) pakowane po 3. Więc kupiłam sobie trzy zestawy:

 Teraz mogę sobie już dziurkować. Bo jak dotąd miałam tylko dwa: śnieżynkę i kwiatuszka:) 
Kolejną moją zdobyczą była tektura falista i folia piankowa:)
 Natomiast już w innym sklepie zakupiłam bibułę w kolorze złotym srebrnym i w kropeczki
Jeszcze muszę wpaść do tego sklepu bo fajne wzorki mili jeszcze- no ale to innym razem.
Już Was nie zanudzam, lece do mojego szydełka bo czeka na mnie z niecierpliwością. Oczywiście powstają nowe prace ale niebawem o nich usłyszycie. 
Pozdrawiam Was serdecznie!:* 

19 komentarzy:

  1. Ale mega wypas!
    A do czego służą rękawiczki i folia piankowa? Bo ja taka trochę nie w temacie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam do dekoracji, wycinam z niej różne rzeczy. A te łapki to sama nie mam pojęcia do czego wykorzystam:)

      Usuń
  2. Zapas farb niesamowity :)) Bardzo fajne te dziurkacze z biedronki też sobie zakupię jak jeszcze będą:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam w szoku, że u mnie jeszcze były:)

      Usuń
  3. Świeczniki oczywiście cudowne i karteczka też:))) Tak mi twój zapas farb oczy zasłonił że zapomniałam co miałam napisać jeszcze:))

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ale tego dużo, same wspaniałości, bardzo fajna jest ta paleta na farbki, bo ma głębokie pojemniczki i na dodatek wyciągane, fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałości tutaj pokazałaś!!! Prezenciki od Anulki cudowne:))) A pozostałe "gadżeciki" do pracy twórczej rewelacyjne;) No to będziesz nam tu czarowała różności śliczności:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia
    P.S. Asiu skasował mi się Twój komencik do pościka:( Wypadek przy pracy hi hi hi:) Czasem się zdarza:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super masz siostrę, że Ci takie skarby przywiozła. Przepiękne świeczuszki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pełno przydasiów czekam na efekty prac wykonanych z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć - i prezentów i sklepowych zdobyczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Joasiu ale mega wypasione zakupy,same śliczności będziesz teraz tworzyć.Siostrzyczka jest extra ,pamięta o rodzince skoro takie cuda przywozi.A od Anulki cudną nagrodę dostałaś,gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  10. W Polsce to nawet w biedronce mozna dostac takie cudne dziurkacze i jeszcze jak tanio , a u mnie :( ehh eskno mi do POlski :( Cudowne gadzety , a nasza Aniulka to niezla zdolniacha , u mnie jej swieczniki robia furore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o ty, bo też mówiłam siostrze żeby mi poszukała dziurkaczy i też nie mogła znaleść i przywiozła mi 2 które upatrzyła w makro bodajże :)

      Usuń
  11. Wow, ale zakupy!!!!!!!!!!! A świeczniki od razu poznałam - Ania ma zdolne łapki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wypaśne zakupki i podarki, też kupiłam biedronowe dziurkacze- dokładnie te zestawy z brzegowymi :) świeczniki od Ani przecudnej urody :) gratuluję wygranej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bibuła w kropki? ale to chyba ta cienka jest?

    a świeczniki Anulki piekne

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu cieszę się że mogłam Ci zrobic niespodziankę :-) A zakupy marzenie uwielbiam takie cuda , jedyne co sobie przywiozłam z Chorwacji to serwetki :-) !!!
    A siostra zrobiła Ci piekny prezent. Jutro biegne do biedronki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Matulu to lepsze niż wygrana w totka. Takie prezenty cudne. Oj zazdraszczam !!!!!!! Ja w biedronce zakupiłam stempelki, bo dziurkaczy mam chwilowo za dużo :)

    OdpowiedzUsuń

linkwithing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...